dinsdag 6 juni 2017

Inspiratie DEEnsdag: Watercolour

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag.

Lekker spatten met verf of beter gezegd met water en inkt.
Belangrijk is het juiste papier. Ik gebruikte Ranger Watercolor Cardstock.

Met een penseel water opgebracht en vervolgens inkt.
De combinatie pink en oranje vind ik zo vrolijk!


Na het drogen met een die van Echo Park hello* gestanst.

Met 3D foam verhoogd opgeplakt op een basiskaart Card Shoppe Marshmallow en het gestanste woord in de uitsparing gelegd. 


Het leuke vogeltje is van Kesi'Art* Het set zit in het pakket van de actuele iDEE&post.

Met Nuvo Crystal drops Morning Dew een paar subtiele accenten aangebracht.
De foto heb ik echter iets te vroeg genomen. Na een paar uur veranderen de Nuvo drops Crystal (clear) namelijk van melkachtig wit naar doorzichtig en lijken dan op waterdruppels.

Nuvo drops clear is een van mijn favoriete producten de afgelopen maanden.


De inkt, die ik gebruikte komt uit eigen voorraad.
Een dye ink is geschikt voor deze watercolour techniek.
Dye inks zijn van diverse merken verkrijgbaar in de webwinkel. 


*Ondanks het winterse thema is deze set van Echo Park prima het hele jaar door te gebruiken (-;

Ik wens jullie een vrolijk gekleurde lentedag!

Groetjes,
Judith

5 opmerkingen:

  1. Ik hou van deze kleurencombinatie. Lekker fris en vrolijk. Leuk om niet het woord, maar de kaart verhoogd op te plakken. Geeft een leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, Judith. Zo mooi met die achtergrond. Ik zou dat ook wel willen doen maar "durf" niet zo goed, suf he?!
    Misschien gewoon maar eens doen...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kleur betreft zitten we vaak op één lijn :). Ik vind dit g e w e l d i g. Dat vogeltje is ook prachtig. Super gaaf kaartje! Ik kijk uit naar zaterdag :)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk deze kleurtjes, hou ik ook van. Tof kaartje Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, zo leuk ook dat vogeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen