donderdag 29 juni 2017

Nieuwe baan!

Hé hallo, 

leuk dat je er weer bent op DEEday!

Vandaag een kaart gemaakt met een set van My Favorite Things. Geen verrassing dit merk, want ik heb nou eenmaal een groot zwak voor MFT.
De man van mijn vriendin heeft een nieuwe baan gevonden en dat verdiend een kaartje!


De set 'Get down to Bussines'  kwam mooi van pas! Samen met  'Tag Builder 4'.
Het overhemd gestempeld en met Copics gekleurd. Ook de achtergrond van de tag is gestempeld in dezelfde kleur met allemaal items van dezelfde set. Met een stampingtool krijg je dit goed en netjes voor elkaar.
Achtergrondstempel komt uit eigen voorraad.


Accentjes met rood Cardstock. Met de Line Circle en twee chevrons.
Nieuwe baan is een stempeltje uit eigen voorraad, net als de 'gefeliciteerd' stans.

Een echte mannenkaart geworden!

Gezellige dag, en leuk dat je weer even langs kwam.

Groetjes Cornelie



7 opmerkingen:

  1. Wat leuk en stoer! Ik vind het altijd enorm lastig om een kaart voor een nieuwe baan te maken. Deze is echt geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een MFT zwak, ernstig!! Jouw kaart is top, echt een gave mannenkaart, dat is een klus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja dat MFT virus is erg besmettelijk... ik heb deze stempel ook maar pas één kaart mee gemaakt. Nu denk ik, waarom? Hoe leuk is dit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf mannenkaarje, Goede reden voor een kaart trouwens! De stansen van MFT zijn ook supermooi!.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk mannenkaartje, Cornelie! En fijn van de nieuwe baan, dat is wel een kaartje waard.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen