dinsdag 4 juli 2017

Inspiratie DEEnsdag: Slidercard

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Hebben jullie al zin in de nieuwe iDEE&post, die bijna verstuurd wordt (en in de winkel klaar ligt om opgehaald te worden door de in de buurt wonende abonnees)? We zijn benieuwd naar jullie reacties, omdat wij (het DeeTee) enthousiast zijn over de inhoud.

Ik wil jullie graag nog een kaart laten zien, die ik met het designpapier uit de actuele iDEE&post heb gemaakt, trouwens ook een geweldig pakket vond ik. 
Een slidercard.
Je kent het model vast.




Het bijzondere aan deze slider is de transparante sheet, waarop het vogeltje geplakt is.

De vogelstansen zijn onderdeel van iDEE&post #2.
En ook het vrolijke stippeltjes papier.

Nog even zien?

En deze leuke set van SugarPea Design kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn DeeTee maatjes (=


Heb je wel eens een slidercard gemaakt?

Mocht je geïnteresseerd zijn in een workshop, laat het ons weten.
Het najaarsprogramma staat al wel vast, maar vanaf januari kunnen we graag een datum plannen.

Ik wens jullie een fijne DEEnsdag!

Groetjes, Judith






3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, helemaal door het doorzichtige sheet met het vogeltje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Judith! Het lijkt wel toveren wat je doet!! Ik heb voor het eerst een kit besteld, ben zo benieuwd... Hoop niet dat hij tè leuk is, moet ik dadelijk mijn vakantie nog annuleren!

    BeantwoordenVerwijderen