zondag 16 juli 2017

Scrap your summer DEE's

Terrasje pakken, ijsje eten, rondje fietsen, zonnen en op het strand rommelen... dat klinkt als vakantie. Zomervakantie! In onze regio zijn we er bijna aan toe, heerlijk! En in de zomer maken we natuurlijk allemaal weer volop zonnige foto's. Want in de zon ziet alles er altijd beter en mooier en fijner uit. Ook jouw telefoon of camera zit vast vol met dit soort kiekjes. Niet waar?

MAAR EERLIJK, WAT DOE JIJ MET DIE FOTO's?

Laten we er een mooi zomers album van maken! Met de leukste, fijnste en beste zomerherinneringen. Zodat je ook als straks de herfst weer in aantocht is regelmatig kunt nagenieten van die heerlijke momenten. Hier alvast een voorproefje...



Want, ik help je graag tijdens de workshop op 26 augustus alvast een mooi begin te maken. Met de fantastische papierlijn van Echo Park - Summer Fun maak je een aantal pagina's waarbij 'meer foto's op een layout' centraal staat. Ik geef je tips en ideetjes hoe je dat op verschillende manieren kunt aanpakken. Dat betekent ook dat we een spread (=2 pagina's) gaan maken met pocket pages. Misschien pak je zelfs de fuse tool erbij, om je souvenirs in je album vast te maken. Maar je mag je ook heerlijk uitleven op een vel cardstock van 12 x 12 inch. Scrap je op een ander formaat, voel je vrij om te doen wat jij wilt!

Dus verzamel je foto's, druk een stapel af en geniet na tijdens de workshop. Je krijgt genoeg materiaal om een heel album te vullen en natuurlijk koffie, thee, lekkers en een fijne lunch van Miranda.

Zie ik je zaterdag 26 augustus? De workshop is van 10.30 - 16.00 uur.

Groetjes,

Nadine

PS, Opgeven kan via info@bijomadee.nl

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Kan er niet bij zijn, ik ben op dat moment mijn fotootjes nog aan het verzamelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er weer mooi uit, de fotocollage, ik ben er helaas ook niet bij, had graag erbij willen zijn,....
    maar foto's maak ik genoeg, enne misschien lukt het wel om een album te maken, met de voorbeelden die ongetwijfeld zullen verschijnen ;)
    of schaf ik de papierlijn aan.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Mirjam. Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Ik geloof dat jij evengoed wel een mooi album vol kunt krijgen.

      Verwijderen
    2. dat denk ik ook wel, maar ik volg graag de workshops van jou
      groetjes Mirjam

      Verwijderen
    3. Dat vind ik leuk om te horen, Mirjam. Hopelijk zie ik je bij een van de andere workshops op het programma. Ik heb even geen zicht op de inschrijvingen, maar het mini album ga jij ook te gek vinden, dat weet ik zeker.

      Verwijderen