donderdag 14 september 2017

Get well!


Hé hallo, 

Gezellig dat je er weer bent op DEEday! Een poosje geleden dat ik er was. Dat kwam door vakantie, maar toen ik het weer op wilde pakken had ik ruzie met Blogger en het lukte mij niet om berichten te plaatsen! Ook niet op mijn eigen blog. Gelukkig had ik al het één en ander klaar gezet, maar daarna lukte niets meer...

Nu gelukkig weer wel!


Deze kaartjes heb ik dus al even terug gemaakt. Spulletjes van My Favorite Things gebruikt in combinatie met materialen uit eigen voorraad.


Eenvoudig van opzet, maar soms hoeft het niet zo ingewikkeld, toch?

Bij m'n tweede kaartje heb ik gebruik gemaakt van spulletje uit twee iDEE&posten. Het papier uit de vorige en de Jar uit deze IP.


Ik heb er een medicijn pot van gemaakt ;-)
Met tictac-jes als pillen!
De deksel heb ik met zilver gestempeld.


Het lettertype van de teksten van MFT vind ik zo mooi!
Twee beterschap kaartjes. Altijd handig om op voorraad te hebben.

Fijne dag verder!

Groetjes Cornelie

9 opmerkingen:

  1. Super mooie en vrolijke beterschapskaarten, Cornelie. Daar knap je toch meteen van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend als Blogger zijn kuren heeft. Je eerste kaart is eenvoudig, maar daar hou ik ook van. Door de gezellige kleuren echt een kaart waar je van opfleurt als je in de lappenmand zit. Je schudkaart is ook weer een topper, super met de tiktakjes er in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om weer kaartjes van jouw hand te zien. Je kaartjes zijn echt helemaal af. Leuk idee om deze 'pilletjes' in het potje te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je beterschapskaartjes zijn heerlijk fleurig! Daar gaat iedereen zich beter van voelen...
    Dat idee van de tictacs is erg leuk!
    Vervelend dat je ruzie had met blogger, hopelijk werkt nu alles weer.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk allebei!! Als je daar niet van opknapt... :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei ruzie met Blogger! Dat wil je niet!! Gelukkig ben je er weer, en hoe! Ik vind deze kaartjes echt geweldig. Ik doe het niet vaak maar deze wil ik gewoon van je namaken... als je dat okay vind natuurlijk. Ik vind ze echt geweldig en met die griep-epidemie hier heel erg bruikbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vraag mij zo vaak af hoe je op het idee komt; die medicijn pot vind ik b r i l j a n t!!

    BeantwoordenVerwijderen