dinsdag 31 oktober 2017

DEE in the Life: Judith's DEE

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag.

Vandaag mijn DEE in the life gedocumenteerd.

Het iDEE van Nadine was leuk: een keer je eigen dag in foto's vastleggen.

De foto's die ik over de dag verspreid had genomen, poste ik op Instagram.

Verwerkt heb ik ze in een zelf gebonden schriftje. Hiervoor gebruikte ik de scrapbook-lijn Sunny Days van Elle's Studio. De 6x6"paperpad is in de sale verkrijgbaar.

De cover:


De binding (sorry, ik kan de naam van deze bindmethode niet precies achterhalen.
Is het een 'geheime Belgische binding'?


Pagina 1


Pagina 2
ook de andere 8 pagina's zijn in deze stijl gehouden


 Op de laatste pagina heb ik een envelop geplakt, voor een paar overgebleven foto's.


De envelop heb ik gemaakt met behulp van mijn envelope punch board.




Nadine, bedankt voor dit leuke iDEE.
Ik vind het voor herhaling vatbaar!

En jullie?

Ik wens jullie een creatieve DEE!

Groetjes,
Judith


4 opmerkingen:

  1. Erg leuk Judith, een mooi aandenken 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf boekje, heb je dit ook zelf gemaakt?
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Mirjam.
      Ja, het boekje heb ik zelf gemaakt en gebonden. Erg leuk om te doen (-:
      groetjes, Judith

      Verwijderen
  3. Wat leuk om er een boekje/schriftje van te maken! Goed idee en zo hebben we het allemaal anders gedaan. Ik wil het graag in het echt bekijken, Judith, ziet er tof uit zo met die 'binding'. Blij dat je het zo leuk hebt gevonden. Wat mij betrft ook voor herhaling vatbaar. En dan niet verslapen he :) haha

    BeantwoordenVerwijderen