donderdag 12 oktober 2017

Lichtjes workshop


Hoi, 

Wat leuk dat je weer even langs komt op DEE day!
Afgelopen zaterdag hadden we een workshop lichtjeskaarten. Volle bak! Wel 12 dames schoven aan!
Ik had beloofd van deze workshop een blogpost te maken ;-)


Ik had twee kaarten voorbereid én uitgevogeld hoe dat nou precies gaat met dat koper en die batterij. Best nog een klusje, maar als je het eenmaal weet...maar is dat niet met alles zo?!
Nu nog overbrengen op de groep...


Ook dat is gelukt, want uiteindelijk is bijna iedereen met twee kaarten de deur uit gegaan.


...en zo zien ze er uit als de lichtjes branden. Hoe leuk is dat?




Al met al een geslaagde workshop, met her en der wat geduld, maar het was zoals altijd super gezellig!
Ik kreeg de indruk dat er nog meer mensen waren die deze workshop wel hadden willen doen. Bij genoeg animo wil ik in het nieuwe seizoen wel een nieuwe variant met dezelfde techniek bedenken!

Fijne dag verder!

Groetjes Cornelie

8 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaarten zijn het geworden Cornelie! En ik heb zeker interesse als je deze workshop nog een keer gaat geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt hartstikke leuk, Cornelie! Ik heb ook interesse als de workshop op herhaling gaat 😊
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. was een onwijs gave workshop......en inderdaad de 2de kaart gaat sneller....ik zeg geslaagd
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat tof zo!!!
    Ik woon jammer genoeg veel te ver, maar ik vind het wel een super idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een topworkshop, ik heb genoten. Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IK vond het hartstikke leuk; nu binnenkort de tweede zonder hulp maken. Kijken of dat ook gaat lukken:) Jouw uitwerkingen zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig vind ik dit!! Superleuke ontwerpen ook weer. Ik heb ook zo een setje maar durf niet zo goed... had deze workshop ook moeten volgen!

    BeantwoordenVerwijderen