donderdag 19 oktober 2017

Mixed media

Hé hallo, 

gezellig dat je weer langskomt op Deeday!

Zoals je wellicht hebt vernomen heeft Miranda Mixed media in het assortiment toegevoegd! Leuk!!
Wij hebben een paar weekjes terug al het een en ander uitgeprobeerd. We kregen tips en trics van Marit  die hier al heel wat meer bedreven in is als wij, maar wij zijn enthousiast en dat is het begin nietwaar?!


Hier al wat proefjes, er is zoveel mogelijk. Alles kan eigenlijk, mogelijkheden te over!
Miranda en ik hebben ook allebei nog een traveler notebook gemaakt, althans de kaft gepimpt, die zag hiervoor wit ;-)

Allebei in onze eigen favoriete kleurtjes!


Gewoon doen...maar dat was nog niet zo makkelijk!




Miranda heeft ruimte gemaakt in de (web) winkel, want alle scrapartikelen gaan eruit die staan momenteel met korting! Ik zou zeggen sla je slag, want een heleboel is ook super leuk met kaarten maken te gebruiken!
Daarvoor in de plaats een nieuw deel met Mixed Media artikelen en er komt steeds wat bij. Kijk maar eens wat een supermooie materialen allemaal!
Klik hier dan staat alles bij elkaar.


Dit zijn alleen nog maar de flesjes en de tubetjes ;-)

Binnenkort wat leuke voorbeelden met deze spulletjes.

Gezellige dag!
Groetjes Cornelie


5 opmerkingen:

  1. Ziet er heel erg leuk uit, Cornelie!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk er naar uit, ik vindt dit zo gaaf! Wanneer komt er een workshop😬😉😄

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit zoooooooooooooo gaaf! Ik meld mij nu al aan voor de nog te plannen workshop:) En ik denk dat ik nog iets aan mijn bestelling toevoeg als ik weet dat alles binnen is.Kan dat? :)

    BeantwoordenVerwijderen