donderdag 9 november 2017

Snelle kerstkaarten...

Hé hallo, 

Leuk dat je er weer bent op DEEday!
Een paar weken geleden hebben we (Nadine, Judith en ik) een workshop snelle kerstkaarten gegeven. Oftewel lekker snel een stapel kerstkaarten achter elkaar kunnen maken!
Hier heb ik er nog een paar voor jullie, met hetzelfde papier als we ook met d eworkshop hebben gebruikt.


Bij deze kaarten heb ik allemaal stickers gebruikt.
Bij de ronde kaarten alleen een achtergrond gemaakt met een halve cirkel dessinpapier, wolken gesponst, strookje papier in het midden. Auto met 3-d tape, een tekst en nog wat sneeuw met de pearlpen! Kind kan de was doen!


Nog simpeler zijn deze;
Je beplakt een deel met dessinpapier, print een tekst naar keuze uit, stempelen kan ook. 
Je plakt de sticker weer met 3-d tape en als laatste een stuk bakerstwine rondom de kaart.


Simpeler kan ik het niet maken ;-)

Fijne dag nog!
Groetjes Cornelie

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk en simpel, denk nog ff wat "snelle" kaarten te gaan maken....😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het mag misschien "simpel" zijn maar ze zien er heel erg leuk uit! Lekker fleurig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd van dit soort 'simpele' kaartjes. Omdat alles zo mooi bij elkaar past zien ze er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen