zaterdag 24 november 2012

MFT Release Party!


12 december is de eerstvolgende release van My Favorite Things Stamps en in Amerika wordt er dan altijd een release party georganiseerd. Inge liep al een tijdje rond met het idee om hier in Nederland ook zo'n release party te organiseren, maar het kwam er steeds niet van.


Pas geleden kreeg ik een mailtje van 2 meiden die ook eens willen aanschuiven bij een workshop van Inge en die op donderdag allebei werken, maar op zaterdag wel tijd hebben.

1 + 1 = 2, dus organiseren we op zaterdag 15 december onze eigen MFT release party van 10.00 - 12.30 uur!!!

Inge zal de nieuwe stempeltjes en die-namics laten zien en ook alle voorbeelden die zij daarmee heeft gemaakt. Verder maak je zelf een stuk of 3 kaarten/projectjes. Het hoe of wat blijft nog even een verrassing. Deelname aan de workshop kost € 12,50.

Ik ga proberen alle nieuwe spulletjes op tijd in huis te hebben, zodat je meteen kan inslaan als je dat wil.

Wil je ook graag "meefeesten", geef je dan op door een mailtje te sturen naar miranda@bijomadee.nl

Tot dan!

Groetjes,
Miranda

7 opmerkingen:

  1. OOOOOOOhhhh da's leuk!!! Ik moet om 1 uur beginnen poeh, dat wordt krap...maar ik denk er even over na, erg leuk nl.!
    Doegie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! ik heb me opgegeven
    groetjes
    Anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wij hebben er zin in! Leuk om zoiets gezelligs in het vooruitzicht te hebben!
    Fijn weekend, gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Helaas kan ik de 15e niet, maar hopelijk tot de volgende keer.
    Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, ook ik kan helaas de 15de niet :-/..... Misschien een volgende keer.

    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, ook ik kan helaas de 15de niet :-/..... Misschien een volgende keer.

    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben één van die twee meiden en vind het helemaal super dat jullie speciaal voor ons een MFT Release Party op zaterdag organiseren! Tot 15 december :)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen