maandag 10 december 2012

Fancy Pants!

Vandaag weer een inspiratiekaart, met het prachtige papier van Fancy Pants, de serie Blissful Blizzard.
De mooiste papiertjes, kleuren en dessins, super met elkaar te combineren. Het is kerstpapier, maar er zitten ook velletjes tussen waar je een andere kaart mee kunt maken!


Alles wat ik op de kaart heb gebruikt kun je bij Oma Dee krijgen, op de embossingmal na, maar ik zal niet raar staan te kijken als Miranda hier ook aan kan komen, dat is altijd een vraag waard!
De sneeuwsterren heb ik op het papier gestempeld en zijn van Eline.


Knoop heb ik bestempeld, en daarna wat glitter gegeven met stickles. De kerstster en de double dot border zijn Die-namics van My Favorite Things, evenals de tekststempel van de serie Stitched Stockings, en deze kun je óók bij Oma Dee krijgen.
Houten knoop, lint, scrapper's floss ook allemaal uit de winkel!

Genoeg leuks om even te snuffelen in de winkel van Bij Oma Dee!
Kun je het niet vinden? Je kan Miranda altijd even mailen om te vragen!

Fijne dag!
Groetjes Cornelie

2 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,

    Ik vind hem gaaf! Wat een geweldig papier en wat een leuke layout. Toppie Cornelie!

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Ik ga zaterdag workshoppen en kijken bij Oma Dee, ben benieuwd!
    groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen