donderdag 27 december 2012

Kleuren Uitdaging Wit, Kraft, Blauw

Goedemorgen, allemaal een gezellige kerst gehad? Ik hoop het! Vandaag de laatste post voor het jaar van het Bij Oma Dee DT. We zijn met elkaar de uitdaging aan gegaan om een creatie te maken in de kleuren Wit, Blauw en Kraft (bruin) gewoon voor de leuk.
Mijn kaartje is gemaakt Pure Innocence Cause for Celebration. PI is gestempeld op DCP papier met Memento zwart en daarna gekleurd. De randen zijn bestempeld met swirly stempels, daar kun je elke swirl stempel voor gebruiken die je in je collectie hebt. De tekst is gestemeld op LLD Accent It-Flags Die-namics and Tags. De mooie papieren swirl is gemaakt met de Sentimental Flourish Die-namics. Het prachtige papier is van My Little Yellow Bycicle Winterings één van mijn favoriete blokjes van dit jaar. Zulke mooie winter kleuren! Cardstock van Bazzill en de witte brads zijn van American Crafts

 kaart Cornelie
Mijn kaart is gemaakt met cardstock van Bazzill. Dessinpapier van Authentique.  Verder kraft gebruikt en de postzegelkader met de Silhouette gesneden. Houten figuurtjes, lint, touw en een een zilveren hartje.

 
Kaart Sandra
Mijn kaart is gemaakt met 'n Eline's Toddlers stempeltje, cardstock van Bazzill, papier My Little Yellow Bycicle Winterings, embossingfolders, Die-namic, touwtje en 'n schattig hartje! Ingekleurd met de Spectrum Noir Markers. 

7 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen!!
    Wat zijn ze alledrie super geworden, en natuurlijk zo verschillend! Prachtige combi van kleuren! Ellen en ik gaan zo naar Carmen, ben heel benieuwd. Gezellig dagje voor de boeg!
    Jullie ook een fijne dag, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk jullie verschil van kaarten ,Jammer dat ikhelemaal in zeeland zit zo onder mekaar scrappen lijk me te gek .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten alledrie, schitterende kleurencombinatie, woww. moeten jullie vaker doen, erg leuk weer die voorbeelden.
    Ik vind het alleen erg jammer dat het blog bij mij zo hapert, hebben meerdere mensen dit wel eens gezegd of ben ik de enige????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent vooralsnog de enige Gerrie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle drie, geweldige kaarten, top.

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen