vrijdag 4 januari 2013

12 Januari MFT Feestje Bij Oma Dee!



8 Januari as. is de eerstvolgende release van My Favorite Things Stamps en in Amerika wordt er dan vaak een release party georganiseerd. Wij vieren het Zaterdag de 12e Januari van 10.00-12.30. Inge zal de nieuwe stempels en Die-Namics laten zien en ook alle voorbeelden die zij daarmee heeft gemaakt. Verder maak je zelf 3 projectjes. Het hoe of wat blijft nog even een verrassing.... Deelname aan deze workshop kost € 12,50 dat is incl. materiaal, koffie/ thee en een versnapering.


Wil je ook graag meefeesten, geef je dan op door een mailtje te sturen naar miranda@bijomadee.nl

Aan het eind van de workshop is er de mogelijkheid om de nieuwe MFT stempels en Die-namics meteen aan te schaffen.

Tot dan!

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaahhhhhhh!!! Wéér de hele dag aan het werk!! Zo vervelend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Lijkt me erg leuk om eens mee te doen. Nieuwe dingen, nieuwe ideetjes! Je woont alleen wel een beetje vervan me vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mij geldt hetzelfde als bij Ingrid. Helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ik de 12e niet kan..... Ook ik woon ver weg maar hou toch in de gaten of er weer een keertje een MFT feestje is op zaterdag. Absoluut dat ik dan kom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een erg leuke ochtend,dank jullie wel.
    Goed verzorgd.

    BeantwoordenVerwijderen