maandag 14 januari 2013

Inspiratiekaart!

Goedemorgen!

Vandaag heb ik een kaart voor jullie waarmee ik jullie hopelijk kan inspireren!
Het papier is weer van Bo Bunny "Love Letters". Super die kleurtjes en wat een leuk papier!


Cardstock wat ik heb gebruikt is van Bazzill, en kleurt er prachtig bij!
Het zinken hangertje komt ook bij Bij Oma Dee vandaan, is het niet een onwijs leuk ding?!
Verder heb ik gebruik gemaakt van diverse die-namics van My Favorite Thing.


De pebble op de banner heb ik zelf gemaakt, heel simpel met die doorzichtige caps!


Morgen is Inge er weer met een mooie creatie met hetzelfde papier! Tot dan!

Groetjes Cornelie



5 opmerkingen:

  1. Die is heel mooi geworden Miranda! Ik zou zo niet snel voor het blokje kiezen, maar nu ik je creatie er mee zie, spreekt het me meteen aan die kleuren! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meen je dat nou Ingrid. Ik vind dit blokje juist prachtig, maar hou ook erg van deze kleuren. Overigens gaat alle eer naar Cornelie, want zij heeft het kaartje gemaakt. En dat heeft ze zeker heel goed gedaan, ik vind het een toppertje!

      Groetjes,
      Miranda

      Verwijderen