maandag 11 februari 2013

Bildmalarna inspiratiekaart!

Goedemorgen!

Vandaag heb ik voor jullie een kaart gemaakt ter inspirate met het mooie papier van Bildmalarna.
Het leuke is dat ik dit papier zelf niet snel had uitgezocht, maar nu ik er mee bezig ben geweest...het is echt prachtig!


Als basis heb ik en daarop het borduur alfabet van Eline gestempeld.
Het kader van het Bildmalarna papier gemaakt, en een kanten border erlangs gemaakt, met een randpons.
De theepot heb ik gemaakt met de die-namics van My Favorite Things. Daarop een pebble gemaakt.
De knoopjes  gehangen aan touw van American Crafts.
Aan de brad van Do Crafts, heb ik een kopje gehangen, gesneden met een die-namic, en een charm van Bildmalarna.
Tekst van Eline, en op een banner gesneden met de die-namics van MFT.

Dat was h'm weer, hoop dat jullie het leuk vinden!

Fijne dag!

Groetjes Cornelie

5 opmerkingen:

  1. Yep ik vind hem geweldig! Ondanks dat het papier niet helemaal jouw ding is, maar zo zie je, uiteindelijk maak je dan toch hele leuke dingen. Toppie!

    Doegie,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge-wel-dig! Alleen al hoe je de achtergrond hebt gestempeld... prachtig:D Super leuk kaartje Cornelie. Ik wil wel een kopje thee met je doen hoor LOL;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg origineel en mooi gedaan hoor. Prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de gestempelde achtergrond erg leuk. Leuke stempel, zo met die kruissteekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cornelie,

    Wat een schitterende kaart is dit zeg super mooi gemaakt hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen