dinsdag 12 februari 2013

Mimosa, Hugs and Kisses

Hee goedemorgen!Na het ontzettend mooie en originele kaartje van Cornelie gisteren is het vandaag mijn beurt. Ik heb mij lekker uitgeleefd op Bildmalarna Mimosa Headphones. Mimosa is gestempeld met Memento en daarna ingekleurd met Prisma Coloring Pencils. De randen zijn bestempeld met MFT's Finishhing Flourishes. De bloem is gemaakt met de Plentiful Petals Die-namics en tekst is gestempeld op de Mix & Match Banners Die-namics. Het lieve romantische papier is van Basic Grey Lucille
Wil je ook graag je stempelafdrukjes inkleuren en ben je al in het bezit van Prisma's/ Derwents maar weet je niet zo goed hoe te beginnen? Schrijf je dan in voor de Workshop Kleuren met Potloden, ik leer je mijn tips en trucs om je stempeladrukje naar wens in te kleuren. Je kunt je opgeven bij miranda@bijomadee.nl
Morgen een kaartje van Sandra!
Inge

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Heel mooi ingekleurd en dat papier...!!!! Wauw!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart zeg! Ik vind de lay-out ook erg leuk en het papier is fantastisch. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Inge wat heb je een supermooie kaart gemaakt en hoe je haar hebt ingekleurd helemaal fantastisch.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gekleurd en mooi verwerkt je kaart
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart qua kleuren en compositie. Plaatje prachtig ingekleurd! Groetjes YolandaB)

    BeantwoordenVerwijderen