donderdag 21 maart 2013

Onderlinge kleuren uitdaging!

Goedemorgen!

Vandaag weer een onderlinge uitdaging, waarbij we elkaar uitdagen, en hopen jullie te inspireren!
Deze keer een kleuren uitdaging, rood/wit!
-Kaart Cornelie-
Penny Black stempel gebruikt, en met potloden ingekleurd!
Papier is van Echo Park.
De leuke randjes zijn gemaakt met Die-namics van My Favorite Things Stamps.
-Kaart Sandra-
Ik heb voor mijn kaartje ook 'n Penny Black stempel gebruikt en ingekleurd met de Prismacolors,
Designpapier van Simple Stories Summer Fresh,rood en wit Bazzill Cardstock.
-Kaart Inge-
Mijn kaartje is gemaakt met lekker veel laagjes rood/wit papier uit het Authentique blokje "Lovely". De basis van de kaart is gemaakt met Bazzill Card Shoppe Marshmallow. Ik heb niet gekleurd maar de muisjes gewoon met rode inkt gestempeld. Het is één stempeltje, drie keer achter elkaar afgedrukt. De kleine doily is gemaakt met de Open Scallop Doily Duo Die-namics  En natuurlijk heb ik nog wat Fishtails toegevoegd, gemaakt met de Fishtail Flags STAX Die-namics
We hopen jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven, tot gauw!
Cornelie, Sandra en Inge

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten! Heerlijk fris zo dat wit-rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hadden jullie dat echt niet afgesproken van die PB-stempeltjes? Alledrie de kaartjes zijn super tof!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaartjes meiden, heerlijk al die inspiratie.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pravhtige rood witte kaarten. De blauwe vindt ik verfrissend en opwekkend.
    groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen