dinsdag 23 april 2013

Inspiratiekaart, Live for Today

Goedemorgen! Vandaag een inspiratie kaartje van mij. Afgelopen zaterdag hadden we de Inspired By...My Favorite Things Stamps Workshop en oh wat hebben de meiden lekker zitten spelen met de stempels. Er zijn echt prachtige creaties gemaakt die je kunt bewonderen op de Bij Oma Dee Facebook pagina. Toen ik thuis kwam was ik zo geïnspireerd geraakt dat ik zelf nog heerlijk ben gaan zitten en het eea heb zitten stempelen. Cornelie vertelde mij over de Lift Challenge en aangestoken door haar enthousiasme heb ik deze kaart gemaakt, waarvan je HIER de challenge kunt vinden. Mijn kaart is opgebouwd uit diverse laagjes Bazzill Card Shoppe waaronder Marshmallow, Icy Mint, enTaffy. De vlinder is van de Inspired By Butterflies stempelset, de grote tekst van de My Favorite Sentiments stempelset. Verder heb ik de Blueprints 2 Die-namics gebruikt om diverse figuren uit te stansen.
Morgen weer een inspiratiekaartje van Sandra, tot dan!
Inge.

4 opmerkingen:

  1. Supermooie uitwerking, Inge! De kleuren samen zijn sowieso al mooi, maar ook je vlinder en de witte tekst springen er voor mij uit. Leuk dat je met ons meelift!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Springt van het papier af prachtig bewerkt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm PRACHTIG, ik hou van deze kleurencombinatie. Wat mij betreft ben jij de winnaar, Inge (-:

    BeantwoordenVerwijderen