vrijdag 5 april 2013

Olivier

Vandaag een maaksel van mij (Miranda). Zijn jullie natuurlijk niet gewend, maar achter de schermen doe ik best weleens wat creatiefs. Hoe graag ik het ook zou willen, het komt er bij mij niet echt van om kaarten te maken, maar haken doe ik wel.

Eigenlijk is het haakvirus weer toegeslagen toen ik wol en katoen ging verkopen in de winkel. Al die leuke kleurtjes, ik kan er gewoon niet van afblijven. In het boekje Beren Breien en Haken van Rina Soffers zag ik Olivier. Is het geen schatje?


Ik heb Olivier gehaakt met andere kleurtjes dan in het boekje beschreven staan, want die vond ik een beetje saai. Het heeft me wel wat uurtjes gekost, maar nu is hij dan eindelijk klaar en ik vind hem goed gelukt.

En dan te bedenken dat de pannenlappen die ik vroeger op de lagere school bij handwerkles moest haken altijd van die kleine stijve vierkantjes werden, omdat ik zo strak haakte. Het is toch nog goed gekomen :-)

Fijn weekend!

Miranda


16 opmerkingen:

  1. Zó schattig met zijn rode wangetjes, lieeeef!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke beer Miranda.En wat mooi gehaakt, prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is helemaal goed gekomen met jou en Olivier! Wat is ie leuk!
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Olivier superlief en zo vrolijk in zijn mooie kleurtjes.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! En, komt er ook nog een olivia? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je die mooi gelijkmatig gehaakt Miranda. En de kleuren zijn helemaal leuk. Dat heeft inderdaad heel wat tijd gekost, maar het resultaat mag er dan ook zijn! SUPER. Tot blogs, groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is hij gaaf geworden Miranda
    Groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is zeker erg leuk, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverd, Miranda! Hij ziet er echt super uit.
    Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje!! Petje af, hoor!! Dit kan ik dus echt niet!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo schattig!! Ik heb hem in het echie mogen bewonderen echt heel lief!!

    BeantwoordenVerwijderen