maandag 27 mei 2013

Inspiratiekaart!

Goedemorgen!!

Vandaag weer twee inspiratiekaarten voor jullie. Ik heb ze gemaakt met het prachtige papier van My Minds Eye. Er zijn weer mooie nieuwe blokjes binnen!


Voor deze kaart die-namics,  "labels and tabs", van My Favorite Things gebruikt, daar kan je leuke variaties mee maken!
Wat geschoven op m'n kaart totdat ik tevreden was!
Randjes beïnkt met distress inkt.


De tweede kaart heeft als basis Bazzill cardstock.  ook weer het papier van MME gebruikt.
De verticale frame, is een nieuwe die-namic van MFT. Twee keer uitgestanst. Binnenkaant met dessinpapier, en de buitenste rand met papier uit het telefoonboek. Zwarte borderrand rechts is ook van MFT, en vond ik op zo'n telefoonsnoer lijken!
Grote bloem ook van MFT, met een knoopje als hart, en een strik van Hempcord, heel mooi soepel touw!

Hopelijk heb ik jullie weer een beetje geïnspireerd.

Groetjes Cornelie

5 opmerkingen:

  1. Mooi papier! Het zijn twee hele verschillende kaarten, maar ik vind ze allebei heel leuk. Leuke vormen en opzet bij de eerste. De tweede heeft een leuk thema, het telefoonboek papier en het "snoer" passen hemelaal bij het telefoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi papier en 2 prachtige creaties
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moi gemaakt! Ik heb dat papier inderdaad, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gemaakt. Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste kaartje. Daar ben ik helemaal verliefd op.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee schitterende kaartjes Cornelie ! Mooi papier en leuke accentjes ! Ik vind beide kaartjes even mooi eigenlijk ! Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen