zaterdag 4 mei 2013

MFT Release Party - zaterdag 11 mei van 10.00-12.30 uur

Heeee goeiemiddag,

Hij is eruit hoor! De bestelling voor de nieuwe release van MFT. Wat is hij weer geweldig deze keer! Leuke nieuwe stempelsets en die-namics.

Natuurlijk willen we dit ook deze maand weer met jullie "vieren" en wel op zaterdag 11 mei aanstaande van 10 tot 12.30 uur. Je maakt 3 kaarten/projectjes met de allernieuwste producten van MFT.

De workshop kost € 15,00, inclusief al het materiaal wat je nodig hebt en natuurlijk koffie en/of thee met iets lekkers erbij.

Je kan je aanmelden door een mailtje te sturen naar miranda@bijomadee.nl.

Zien we je volgende week?

Groetjes,
Inge en Miranda

                                   

6 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit, succes met je workshop
    Maar helaas te ver weg voor mij
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, helaas ook voor mij te ver weg om even op en neer te gaan. Genieten van de mooie kaarten/creaties doe ik hier dan wel.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind de kaarten prachtig, maar ook voor mij te ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi,

    maar ja...

    gisteren al over gemaild.
    Maar een volgende keer graag weer (-:

    Veel plezier en Inge, succes! Hopelijk kun je je thee opdrinken voor hij koud is - SMILE

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten, heel erg mooi van kleur ook.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten, ook de kleuren zijn erg mooi!

    groetjes en voor volgende week veel plezier met de MFT-release workshopjes.

    BeantwoordenVerwijderen