donderdag 20 juni 2013

Onderlinge Uitdaging, Nederlandse Teksten

Goedemorgen,
Vandaag een onderlinge uitdaging. Inge heeft ons uitgedaagd  om een kaart te maken met een Nederlandse tekst(en). Vaak pakken we er een Engelse tekst bij maar nu gaan we Nederlands! We hebben ons laten inspireren door de prachtige teksten van Different Colors. Een heel leuk merk wat Miranda sinds begin van deze maand in de winkel heeft. Hieronder kun je onze uitwerkingen zien!
-Kaart Inge-
Mijn kaart is gemaakt met materiaal uit de Build A Card-Kit van Juni. De knoop en brads komen uit eigen voorraad en de tekst stempel is van Different Colors. Verder heb ik gebruik gemaakt van diverse Die-namics waaronder de Fishtail Flags STAX, het ovaaltje komt van de Well Worn Greetings en de bloem heb ik gemaakt met de Layered Rose Die-namics.

-kaart Cornelie-
Mijn kaart met het toffe papier van Crate Paper gemaakt.
Basis is Card Shoppe. Daarop licht cardstock, door een embossingmal gehaald, en deze weer gemat op dessinpapier.
Chevrons uit het papier geknipt, gele baan ook uit het dessinpapier, rode zigzag ook uit het papier.
Tekst is van Different Colors
Knoopjes zijn die-namics van MFT.

-Kaart Sandra-
Mijn kaartje is ook weer gemaakt met materiaal uit de Build A Card-Kit van Juni. Verschillende MFT Die-namics gebruikt. De tekst stempel is van Different Colors.
 
-Kaart Miranda-
Dit keer ook een kaartje van mij erbij, gemaakt tijdens onze knutseldate. Normaal komt er niet zoveel uit mijn handen, omdat ik meer zit te kijken wat de andere meiden aan het doen zijn, maar dit keer heb ik gewoon 2 kaarten gemaakt! Cornelie had een schets van Mojo Monday (#296) uitgeprint en die zie je nog een klein beetje terug in mijn kaartje. De basis is Card Shoppe Marshmallow, papier van Crate Paper - Party Day, Die-namics van MFT en het ovalen label komt uit de privé-collectie van Cornelie. Verder nog een tekststempel van Different Colors en een paar enamel dots die zijn overgebleven van een workshop. Natuurlijk een touwtje om het af te maken (;-)) en toen was ie klaar! Ben er zelf best trots op. En het haakwerkje dat ik had meegenomen, voor het geval het niet zou lukken met de kaartjes, is niet uit mijn tas geweest. Het wordt nog wel wat met mij haha.
 
Fijne dag allemaal!
 

4 opmerkingen:

  1. Weet je wat ik nou ze leuk vind, Miranda? Dat er ook een kaart van jou in het rijtje staat!!! Je kunt het, ik zag de kaart live en vond hem toen al super!
    Leuke uitdaging weer en het hoppen gaat met plezier (-: Altijd leuk om jullie blogs (en je winkel) te bezoeken!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie kaarten weer meiden! En Miranda: wat maak jij ook prachtige kaarten, dat moet je echt vaker doen ;) (heb je m'n mailtje ook gehad? Had het via de mail gestuurd van de webwinkel)

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging en inderdaad we pakken meestal engelse teksten op een of anderemanier vind ik die altijd pakkender maar deze zijn ook heel erg leuk hoor wie weet. Jullie hebben allemaal hele mooie voorbeelden gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo...wat zijn er mooie kaarten gemaakt. leuke uitdaging, nederlandse tekst....geweldig dat je mee hebt gedaan, Miranda.
    je past er heel mooi tussen met je creativiteit.
    wie weet tot de volgende creatie van jouw hand???
    succes en een fijne dag toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen