dinsdag 9 juli 2013

Build A Card-Kit Aug. Sneak Peek 1

Hee hallo en goedemorgen! Jullie hebben vast al gelezen in de Nieuwsbrief voor de leden van de Build A Card-Kit Augustus dat de Kit vervroegd wordt verzonden in verband met onze vakanties. Dus, voor de leden word de Build A card-Kit 19 Juli vezonden. Heb je opgegeven dat je de kit in de winkel op wilt halen, dan kun je dat doen op Zaterdag 20 Juli. 
Vandaag laat ik jullie een klein detail zien van wat ik heb uitgewerkt met de kit, hij is heerlijk zomers en gevuld met allerlei leuke hebbedingen! (De Build A Card-Kit van Augustus is uitverkocht dus je kunt je niet meer opgeven voor deze periode.) In Oktober komt er weer een nieuwe Build A Card-Kit uit, mocht je nog twijfelen, vergeet dan niet om jezelf op tijd op te geven bij miranda@bijomadee.nl om teleurstelling te voorkomen.
Tot morgen, dan weer een Inspiratie kaart van Sandra!
Inge.

8 opmerkingen:

  1. Ben ook heel benieuwd!
    leuk leuk leuk!!!

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heeel benieuwd, gelukkig heb ik hem gereserveerd! ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat ik mij niet eerder heb opgegeven en nu pas vanaf oktober mee doe, dat visjespapier is namelijk erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er al super leuk en zomers uit, ben heel nieuwsgierig naar de rest.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben zoooooo nieuwsgierig! Gelukkig begint de vakantie juist op 20 juli, dus ik heb voorlopig alle tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, dat ziet er leuk uit! Helemaal 'mijn' papiertjes :o)

    BeantwoordenVerwijderen