donderdag 25 juli 2013

Sending you kisses

Hee goedemorgen,

Afgelopen zondag hadden Sandra, Cornelie, Inge en ik een knutseldate bij Sandra in de tuin. Altijd iets om naar uit te kijken, want wij met zijn viertjes is altijd een garantie voor veel gezelligheid. We begonnen de dag goed met koffie en appeltaart met slagroommmmmm. San en ik hadden stiekem afgesproken dat de andere meiden haakles zouden krijgen. Haha ze kregen het er warm van en na een kwartiertje was het mooi geweest, kaarten maken is veeeel makkelijker :-) Oh....en de lessen worden vervolgd in de winter.


En het is niet te geloven, maar ik heb 2 kaartjes gemaakt. Van San kregen we een heel leuk pakketje met Card Shoppe en allemaal papiertjes van Authentique - Cherish. Ben lekker aan de slag gegaan met stempels en die-namics van MFT (uiteraard) en dit is het resultaat:


Na een minilesje van Inge: het mooist is om op je kaart een combinatie van een streepje, stipje en een wat groter plaatje te gebruiken, was dit het resultaat. Ik vind hem gaaf en hij is voor een van mijn liefste vriendinnen die wel een dikke knuffel kan gebruiken.


Bij dit kaartje had ik eerst de Peek-a-Boo Dots die-namics gebruikt. Toen bedacht ik dat het misschien leuk was om er een strookje designpapier achter te plakken en daarna besloot ik dat ik er verder niet meer zoveel op wilde plakken. Ben helemaal weg van de Blissful Butterflies, dus er kwam zeker een vlinder op en een simpel Hello. Mooie combi vind ik dat: kraftkleur en zachtroze.

Heb vanavond nog een paar sequins op de kaartjes geplakt voor de bling, en een stippelspoortje om de vliegroute (;-)) van de vlinder aan te geven (tippie van Cornelie) en toen vond ik het mooi geweest.  

Heb weer een hoop geleerd zondag. En vooral veel gekletst en heerlijk gelachen. Bedankt meiden en vooral San voor de heerlijke verwennerijtjes. Het was top!!!



12 opmerkingen:

  1. Zo te lezen was het een heel gezellig dagje en wat een pracht kaartjes. Mooie kleurencombi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een productie, leuk! Vind je verhaal ook erg leuk om te lezen, helemaal jou Miranda. En je kaarten vind ik super goed gelukt. Met al die tips van de andere meiden, kon dat natuurlijk ook niet misgaan. Ben nog wel benieuwd naar de haaksels... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartstikke leuke kaartjes, ben zelf helemaal wel van die hello en die stippen. Dus gecombineerd vind ik hem nog leuker ;) Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat enig en idd haken met plakhandjes lijkt me niet echt een feestje hihihi!! De kaartjes met het gave papier heb ik bij de andere dames al langs zien komen, echt super leuk allemaal!!! Stippen en strepen.wie houdt er niet van???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg gaaf uit Miranda. Ik vind de eerste helemaal super, de tweede rustiger, maar ook erg mooi, leuk het lijntje waar de vlinder heeft gevlogen? Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gezellig!! en je kaarten zien er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was weer heeeeel gezellig ennuh je kaartjes zijn supers maar dat wist je al ;) en wat betreft het haken.....wordt vervolgd :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda, als ik het zo eens lees was het al met al toch een produktief dagje. Jammer dat het haken niet zo'n groot suc6 was, ik weet zeker dat als ze het onder de knie krijgen ze meer willen, ze zijn er creatief en handig genoeg voor! Misschien zat het weer ook niet echt mee, met klamme handen haken werkt echt niet. Dan gaat het allemaal veel te stroef. Dus gewoon nog een keer proberen meiden, oefening baart kunst ... maar dan wel als het wat kouder is ;) Tot slot ... je kaarten zien er helemaal geweldig uit. Prachtige combi qua kleuren en materialen. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig hoor zo'n dagje met zijn vieren knutselen,snoepen en beppen en dan ook nog zulke geweldig mooie kaarten maken leuk hoor!!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellie hoor, zo'n freubeldagje. Prachtige kaartjes heb je gemaakt. Ik ben heel benieuwd hoe jullie haaklessen gaan vorderen straks ;-)

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super tof je kaartjes!! Maar dat wist je al! was gezellig, en ja, ik ben thuis ook aan het haken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, je wist ze te stimuleren begrijp ik uit Cornelie's reactie.
    Errug leuke kaartjes, Miranda! Leuk dat jij je ook laat stimuleren (-:
    Ik hoop toch ook weer af te kunnen spreken, het clubje bevalt mij namelijk. Nogmaals bedankt voor alle gezellige uren in jouw mooie en knusse winkel!

    Fijn zonnig weekend gewenst,
    groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen