maandag 26 augustus 2013

Inspiratiekaart!

Goedemorgen!

Lekker aan de slag geweest met de onwijs gave kit van augustus. Niet voor de beach stijl gekozen, maar iets heel anders ermee gemaakt!


De fiets kaart heb ik met de Silhouette gesneden uit Bazzill cardstock. Daarachter dessin papier geplakt.
Ook aan de binnenkant het papiertje met het fietsje geplakt. Te leuk om niet te combineren!


Do you Follow me is een stempel van MFT, en heb ik uitgeknipt.

Ook nog een tag gemaakt. Zelf gesneden, omdat ik wilde dat het fietsje erop zou passen!


Beplakt met restjes, en nog een keer het grapje met het vierkantje.
lint, jute, en enamel dots om het aan te kleden!

Dat was het weer! Geniet van de nieuwe week die komen gaat!

groetjes Cornelie

1 opmerking:

  1. Heel leuk gedaan, met de fietsjes, het is inderdaad weer helemaal anders, maar ook weer erg leuk, zo zie je maar weer hoe veelzijdig het papier is, ik heb er zelfs kerstkaarten mee gemaakt! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen