maandag 19 augustus 2013

Schetsuitdaging #8

-Voorzijde kaart-
Hee hallo vandaag een kaartje van mij gemaakt met de schets van Cornelie, nummer 8 alweer! Door andere werkzaamheden en de vakantie is mijn kaart iets later. Maar goed, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;) De schets is jullie welbekend denk ik? Zie DEZE post
Leuk! Ik heb er een soort pocket kaartje mee gemaakt. Als je de kaart openklapt zie je een pocket waar je een tag met een leuke boodschap of centje kunt stoppen.Voor de voorkant heb ik diverse Die-namics gebruikt oa. de Oval STAX Set 1 Die-namics om het flapje te maken, de leuke kleine Fishtails heb ik gemaakt met LJD Bitty Banners Die-namics. De tekst is van LJD Pretty Poppies, het designpapier is van een "oud" blokje MME
-Binnenkant van de kaart-
Allemaal een hele fijne dag, en je hebt nog tijd om mee te doen met de schets uitdaging tot en met 30 September dus ik zou zeggen.... go for it ;)
Inge

4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart ☺

    Gezellige week, liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie uitwerking van de schets, en mooi papier heb je gebruikt Inge! groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou hier wacht ik graag nog even op, Inge! Zo mooi gedaan. En dat papier blijft een mooie lijn van MME!

    BeantwoordenVerwijderen