donderdag 19 september 2013

Color Blocking!

Goedemorgen,
vandaag een uitdaging van Inge, maak een kaart met Color Blocking met Cardstock. Voor diegenen die niet weten wat dat precies inhoudt, op Splitcoaststampers geeft Beate hier een uitleg over >klik<
-Kaart Nadine-
Ik heb hiervoor een basis gesneden van wit Bazzil Card Shoppe (12,5x12,5). Daarna heb ik op een dun, iets kleiner vierkant vier vierkanten van verschillende kleuren Card Shoppe geplakt (6x6 cm). Uit het complete vierkant heb ik vervolgens een cirkel (verslaving?) gestanst. Daarachter heb ik het dessin papier geplakt dat me inspireerde om deze kaart te maken. Het is van Echo Park Paper &amp; Glue. Daaroverheen nog een witte cirkel, waarop ik als detail een aantal Queen&amp;Co Brilliant Blue pearls plakte. Een knoert van een knoop als 'finishing touch' en een klein tekststempeltje in de hoek. Beetje CAS en toch ook niet.
-Kaart Inge-
Mijn kaart is gemaakt met als basis Bazzill Card Shoppe Marshmallow (4,25 x 5,5 Inch gevouwen oftewel een half vel Card Shoppe in de lengte gesneden). Daarop heb ik een matje gemaakt en met diverse kleuren Card Shoppe een indeling gemaakt. Het rondje is uitgestanst met Circle STAX Set 1 en Circle STAX Set 2. De tekst komt van de LJD Fall Foliage stempelset en is in de uitsparing gestempeld. Daarna heb ik drie blaadjes gestanst met de bijpassende Fall Foliage Die-namics en bestempeld. Als laatste heb ik een knoop uitgezocht en er Hemp Cord doorheen geregen. Nog wat Enamel Dots als final touch en...klaar!

-Kaart Sandra-
Mijn kaart is gemaakt met verschillende kleurtjes Bazzill Card Shoppe, embossingfolder van Darice Paw Print, MFT Die-namic Fishtail Flags Layers, en het schattige stempeltje van Country Companions, ingekleurd met de Prismacolor potloden.

-kaart Cornelie-
Gebruik gemaakt van de paperpad Carta Bella  "Hello Again". Basis Card Shoppe
Vlinder gemaakt met de die-namic Blissful Butterflies van My Favorite Things.
Touw is zwart Hemp Cord.

6 opmerkingen:

  1. Ik zag de kaart al op Nadine haar blog voorbij komen ... ik vind het een heel vrolijke kaart. Voor wat de andere kaarten betreft ... weer heel erg bedankt voor jullie inspiratiekaarten dames. Zo divers, er zit altijd wel iets tussen om te onthouden. Ik vind ze allemaal heus prachtig! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaarten, en dat color blocking?? nooit van gehoord.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuk voor stuk schitterende kaarten...echt super!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten met deze techniek! Toppertjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen