zaterdag 14 september 2013

Nieuwe Scheepjeswol Wintercollectie! (en een weggevertje...lees snel verder)

Goedemorgen,

Vandaag even iets heel anders. Heb namelijk de nieuwe wintercollectie van Scheepjeswol online gezet en dat wilde ik jullie niet onthouden. De nieuwe collectie bestaat uit supermooie aaibare wol in prachtige kleuren. Als je nu 5 bollen of meer via de website bestelt, krijg je van mij het Scheepjeswol Winterboek (ter waarde van € 4,95) er gratis bij.


En wil je voor de winter een lekkere warme muts, dan is er nu ook het boek "Mijn Mutsi". In dit boek staan maar liefst 50 hippe gehaakte of gebreide mutsen. Ik stond te popelen om er mee aan de slag te gaan en daarom heb ik alvast maar een muts gebreid. Mijn dochter Anouk vond het helemaal niet erg om model te staan ;))


 

Wil je ook een hippe muts breien of haken, laat dan even hieronder je reactie achter. Aan het einde van het weekend verloot ik namelijk een "Mijn Mutsi" breiboek.

Ga ik nu nog even breien!

Fijn weekend,
Miranda

11 opmerkingen:

  1. Aan zo'n give away doe ik graag mee. Deze muts ziet er in ieder geval al super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei! Ik denk dat mijn dochters dat ook erg leuk zal vinden. Ik doe graag mee, als ik hem win dan moet ik wel. En maak ik mijn dochters blij....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil hem graag wel winnen, wil hem aan me zus schenken die haakt wel eens wat voor mij om haar te bedanken!!! En misschien leer ik het ook wel eens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat gaaf zeg wat een leuke muts en een leuke meid zeg. Leuk dat je deze give-away doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, de koude tijd komt er weer aan, stap naar het werk altijd in de auto , maar voor langs de lijn op het voetbalveld komt zo'n lekkere warme muts wel van pas. Dus ik waag ik graag een kans om zo'n leuk boek te winnen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke muts. Lijkt me kei moeilijk om zo'n mooie muts te breien. Staat haar super goed :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit lijkt me zo leuk om te maken! Ik ben al eeuwen op zoek naar mooie patroontjes om mutsen te haken. Maar meestal zijn het ouderwetse dingen, terwijl deze muts er erg 'hip' uit ziet ;-)

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als fanatiek breister wil ik graag een kansje wagen op zo'n mooi boek.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Excellent weblog right here! Also your site lots up fast! What web host are you the usage of? Can I am getting your affiliate hyperlink on your host? I wish my web site loaded up as quickly as yours lol
    Cccam Server | Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heee Miranda ... mooi model is je dochter hoor :) Dat is nog eens een leuke give-away! Komt altijd van pas zo'n boek met drie opgroeiende meiden. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, leuk! Ik weet hier in huis wel iemand voor wie ik zo'n muts kan haken (-: Ik doe graag mee aan je give away

    BeantwoordenVerwijderen