donderdag 31 oktober 2013

Als ik zeg....gezellig avondje....hapje, drankje, kaarsjes.....dan zeggen jullie.....


 
Vrijdag 22 november van 19.00 tot 22.00 uur

Het kwam zomaar spontaan op....een paar weken geleden zaten Sandra, Cornelie, Inge en ik na een workshop met zijn vieren nog even gezellig een broodje te eten. Ik liet de leuke kraftdoosjes zien die ik had ingekocht en voor we het wisten was het idee ontstaan voor een gezellige Ladies Night!

Hoe ziet de avond eruit? We gaan een mooie armband met 3 strengen maken en versieren een kraftdoosje om de armband in te doen. Hoe gaaf is dat! Zo heb je aan het einde van de avond een gaaf cadeautje voor je moeder, zus, vriendin of voor jezelf :)) Niet gek zo met de feestmaand in het vooruitzicht. En dat allemaal onder het genot van een hapje en een drankje, gezellig toch?

Heb jij ook zin in een gezellig avondje in goed gezelschap en wil je zo'n leuk cadeautje maken? Geef je dan snel op. De workshop kost € 17,50. Dit is inclusief al het materiaal, hapjes en drankjes.

Tot dan!

Groetjes,
Miranda

12 opmerkingen:

  1. Leuk!!!! Heb er nu al zin in. Gaat helemaal gezellig worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kook, wil die mooie stylish armband natuurlijk om met Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt heel heel leuk!
    Jammer genoeg voor mij kan ik niet ))-:

    )-:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt super gezellig. ziet er ook erg leuk uit. Helaas voor mij is het wel een flink stukje rijden. :o(

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie armband! wat een leuk idee.
    veel plezier, helaas kan ik niet.
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woww dat is leuk, mijn vakantie begint dan en hoe kun je beter beginnen. Ik ben van de partij hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Balen :( Waarom is Bovenkarspel toch zo'n roteind rijden?!

    BeantwoordenVerwijderen