maandag 7 oktober 2013

Even tussendoor......

Hallo allemaal,



Nog even en dan bestaat Bij Oma Dee alweer 2 jaar, op zaterdag 16 november om precies te zijn. Uiteraard is dat reden voor een feestje. Achter de schermen wordt er al druk gebrainstormd over hoe de dag eruit gaat zien, maar daarover horen jullie later meer. Eerst alvast wat voorpret!



In verband met het 2-jarig bestaan ga ik cadeaubonnen verloten van € 40, € 25 en € 10. Dat doe ik in de winkel én in de webwinkel. Iedereen die van woensdag 9 oktober tot en met zaterdag 16 november iets koopt in de winkel, mag een lootje invullen en in de loterijpot stoppen. Voor de webwinkel geldt dat je ordernummer het lotnummer is. Zondag 17 november worden de winnende loten getrokken.


De fans van My Favorite Things kunnen nu hun slag slaan, want van woensdag 9 oktober tot en met 16 november krijg je maar liefst 25% korting op de winkelvoorraad die-namics en clear stamps, met uitzondering van de STAX en de Blueprints én de nieuwe releases van oktober en november. Wacht niet te lang want OP=OP!

Tenslotte nog even een overzicht van de workshops tot eind oktober:
Zaterdag 12 oktober (ochtend) – MFT Release Party
Zaterdag 12 oktober (middag) – MFT After Party/Build A Card Date
Woensdag 16 oktober (ochtend) – Wraparmband maken met Cornelie
Donderdag 24 oktober (ochtend) – Canvas scrappen (dit is in de herfstvakantie en kinderen zijn dan ook van harte welkom)

Dat was het even voor nu.

Groetjes,
Miranda

4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf! Ik ga eens even de 16e vastleggen in mijn agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Miranda, alvast proficiat! Wat leuk, wat gaat de tijd snel zeg. En wat een leuk idee om zo'n loterij te doen. De 16e ben ik "helaas" op vakantie, dus kan ik niet langskomen, maar ik lees naderhand vast wel op je blog hoe het is geweest. Ik zag net bij je workshops dat er dus ook ooit een hele dag wat gepland wordt. Hopelijk is dat bij een andere MFT-release ook, want dan is het zeker weer de moeite om het reisje te maken!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen