dinsdag 15 oktober 2013

Wisten jullie dat...

... je nog steeds mee kunt doen aan de schetsuitdaging van deze maand? 

Ik (Nadine) heb om jullie te inspireren nog een kaartje gemaakt op basis van de schets. Uiteraard weer met de leuke papiertjes uit de BACK van oktober. Geen klassieke kerstkleurtjes dit keer, maar de frisse groene en roze tinten uit het blokje Authentique - Tradition. Daar word je toch happy van? De schets heb ik een kwartslag gedraaid voor een ander effect. Met vellum heb ik sneeuwsterren gemaakt die ik heb bewerkt met de gel pen.


Dus doen jullie ook gezellig mee? Het hoeft natuurlijk niet per se een kerstkaartje te zijn. Wij worden vrolijk van álle inzendingen!



6 opmerkingen:

  1. Prachtig Nadine! Erg leuk niet de standaard kerst kleuren maar lekker wat anders :) wij gaan zeker nog proberen mee te doen met deze leuke skets!

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Heerlijk om eens een keertje wat anders te zien, en het is toch duidelijk dat het voor de kerst is bedoeld.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ook de sterren met Vellum super
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat vellum erbij, een verrassen effect. Vellum komt weer terug, door deze kit. Het blijft leuk spul! En je kaart vind ik modern en erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie uitwerking. Hij staat op mijn lijstje....volgende week vakantie!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen