zaterdag 9 november 2013

FEEST!


Zaterdag 16 november bestaat Bij Oma Dee alweer 2 jaar en dat gaan we natuurlijk vieren!

Kom lekker shoppen en profiteer van leuke kortingen op heel veel artikelen.

Verder wordt er de hele dag door geknutseld! Schuif gezellig aan bij de meiden van het DT en maak een leuk armbandje, of misschien heb je wel meer zin om een stempelafdrukje op een label in te kleuren en een vensterzakje te versieren? Voor de prijs hoef je het niet te laten...de workshopjes kosten
3 euro.
De opbrengst gaat naar het RSG in Enkhuizen (de school van mijn zoon Rick), waar binnenkort een goede doelendag wordt georganiseerd om geld in te zamelen voor de inrichting van een kinderoncologie afdeling in het Westfries Gasthuis in Hoorn. Een prachtig initiatief, waaraan Bij Oma Dee graag haar steentje wil bijdragen.
 
Tot de 16e!
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een feest, woonde ik maar in de buurt dan was ik zeker van de partij!!!
    Fijne dag en heel veel plezier!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ook voor mij jammer dat ik niet in de buurt woon.
    dus ik hou het bij de webshop hihi.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk allemaal, helaas woon ik aan de andere kant van Nederland , anders was ik zeker erbij geweest. Veel plezier en hopelijk gaat er een hele mooie opbrengst naar het goede doel! Gefeliciteerd Miranda en ga zo
    Door met je mooie winkeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuk!!! Staat natuurlijk al een poosje genoteerd in de agenda (-;
    Nog een weekje... veel succes met de voorbereidingen.
    Ik vind trouwens het doel van de opbrengst super!
    Tot zaterdag dus!
    Fijn weekend en veel groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen