dinsdag 10 december 2013

Inspiratiekaart(en)!

Goedemorgen!

Met weer heerlijke papiertjes uit het leuke winkeltje van Miranda, mochten wij weer voorbeelden maken.
Geen straf!
Als eerste heb ik het papier van Bo Bunny Head over Heels erbij gepakt, en gewoon lekker mee aan de slag gegaan.


Voor de eerste kaart een schets van Pinterest gebruikt. 
Basis gemaakt van Card Shoppe red lips.
Letters "van" gemaakt met die-namics van My Favorite Things.



De tweede kaart heb ik een stempel van My Favorite Things gebruikt.
A la Mode "Big Birthday Wishes".
Deels gekleurd, deels gepaperpieced.
Voor de ballonnen nog Glossy Accents gebruikt.



Derde kaart is een beetje fantasie. De chevron stencil gebruikt voor een achtergrond.
Diverse dessinpapiertjes, en de envelopjes uitgeknipt.
De stempel "Je hebt Post" is van Eline en vond ik wel toepasselijk.


Ok, nog ééntje dan...deze heb ik met restjes en cirkelpons gemaakt, en ribbelkarton.

Morgen nóg meer inspiratie...

Fijne dag,

Groetjes Cornelie


7 opmerkingen:

  1. Wahhhh jij kunt ook meedoen aan SOS ;) Wat een gave serie is dit. Heerlijk papier natuurlijk, maar ook weer heel leuk gecombineerd. En het zal je misschien niet verbazen dat ik de laatste het leukst vind met die cirkels! NICEEEEEEEE!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten! Ik vind ze alle 4 geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg! Was wel heel benieuwd wat er allemaal mogelijk is met dit papier, maar het ziet er geweldig uit. Zou niet kunnen kiezen, vind ze allevier super!

    Groetjes,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijk papier, leuke kaarten.. Je inspiratiedag is geslaagd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk en gezellig
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten! Ik vind de eerste het mooiste :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een gave kaarten! Vind vooral de eerste en de laatste helemaal te gek! Ben nu al benieuwd naar je post morgen!

    BeantwoordenVerwijderen