dinsdag 31 december 2013

Nog een laatste berichtje van mij....

Zo op de laatste dag van het jaar ben ik altijd een beetje emotioneel. Ik mis een aantal heel belangrijke mensen en het lijkt wel of dat gevoel van gemis elk jaar erger wordt. Denk dat iedereen dat wel zal herkennen. 

Maar ik denk natuurlijk ook terug aan het afgelopen jaar in de winkel. Hoe ik heb genoten van al die gezellige workshops in de winkel en de leuke mailwisselingen met webshop klanten. Of gesprekken die ik had in de winkel. Vaak gezellige enthousiaste praatjes over kaarten maken of nieuwe haak- of breiprojecten. Maar soms ook gewoon over het weer (want daar raken we hier in Nederland niet over uitgepraat ;)) of over minder leuke gebeurtenissen in iemands leven. Dan voel ik me echt een bevoorrecht mens.

Nog een weekje vrij en dan ga ik er weer een jaar tegenaan!

Ik wens jullie allemaal een heel gezellige jaarwisseling en veel geluk, liefde en creativiteit in 2014!

Liefs,
Miranda X



8 opmerkingen:

  1. ik begrijp je helemaal.....
    jij ook fijne jaarwisseling en dat 2014 een goed en gezond en gelukkig jaar mag worden.
    en blijf genieten van je gezinnetje en alles eromheen!
    kleine dingen/grote dingen.....soms lijken ze zo gewoon....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar met de feestdagen...
    en de gezelligheid is altijd super in je winkeltje, kom altijd graag jullie kant op! Ook dit jaar zullen er menig ritje die kant op gaan ;-)
    Hoop dat je een gezellige avond hebt, en dat het nieuwe jaar je mooie dingen brengt!
    X Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, ik heb dit gevoel ook! Mis mijn ouders in deze dagen altijd heel erg. Ben nu erwtensoep aan het maken en het ruikt in huis zoals bij mijn moeder toen...
    Maar goed, ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en heel veel goeds voor 2014! En...we komen zo gauw dat we kunnen!!!
    Liefs, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Miranda,
    Jouw verhaal heeft mij erg geraakt toen je het in het begin van onze bezoeken aan je mooie winkel hebt verteld. Ik kan mij zo goed voorstellen dat je jouw familie waanzinnig mist. De afgelopen dagen, toen ik met mijn zussen en mijn moeder aan tafel zat, moest ik aan jou denken (echt). Ik wens jou voor het nieuwe jaar alle kracht die je nodig hebt! Dat je samen met Onno en de kinderen mag groeien en dat jullie een liefdevol 2014 mogen beleven.

    Heel hartelijk dank voor alle gezelligheid, die ik telkens mag ervaren als ik Bij Oma Dee de leuke creatieve dates heb met jouw fantastisch design team. Jullie maken de creatieve wereld zo veel mooier.

    Op naar een goed Nieuw Jaar, waarin wij hopelijk allemaal mogen groeien in wijsheid. Ik wens jullie een fijne jaarwisseling toe.

    Hartelijke groeten,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja ook ik ken je gevoel , maar dan anders dan jij mijn zus die ver weg woont, kan ik toch een gelukkig nieuwjaar wensen.
    toch heb je met zo'n dagen dat je er meer aan denkt dan anders.
    en jij ook bedankt voor alles , de telefoontjes en de bestellingen die altijd netjes bezorgd worden.
    ik wens je ook een goed en een creatief 2014 toe.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Miranda,
    die oudejaarsdag en -avond geven altijd een weemoedig gevoel. Om wat was. Ik snap het precies.
    Jij kijkt ook naar de mooie en goede dingen die je zijn overkomen en dat is goed. Toch is het een mooi moment om even terug te blikken, te gedenken en dan weer vooruit te kijken. Zo vergaat het mij.
    Ik wens je voor 2014 veel gezondheid en geluk en veel succes met je (web)winkel en blog.
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Miranda, de jaarwisseling is echt zo'n moment om weemoedig te worden. Mensen te missen, terug te denken aan wat is geweest. Maar gelukkig ook een moment om vooruit te kijken en stil te staan bij alle mooie dingen die er nu zijn en gaan komen. Jij bezorgt mij met jouw winkeltje en supergezellige workshops vast weer een aantal geweldige zaterdagen in 2014. Hopelijk tot gauw!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen