maandag 24 februari 2014

Nog eentje dan...

Daar gaan we weer! Na een mooi weekend met een zeer geslaagde scrapbook workshop, is het tijd voor kaartjes! Dus weer veel inspiratie van het DeeTee. Ik maakte nog een mannenkaart (het kan niet op) met het leuke Suave-blokje van Authentique. De speech bubble stansen + tekst komen ook uit de winkel, maar ik kan het merk nergens meer terugvinden. Vraag ernaar bij Miranda! (die zijn van Paper Smooches Nadine :)) Wat washi tapejes en die doodad met een fototoestelletje van Doodlebug passen er leuk bij.  Toch zomaar weer een mannenkaartje!


Wat gaan jullie deze week maken? Specifieke plannen, of juist lekker aanrommellen? Veel plezier in ieder geval. Brainstorm ik nog even verder over de nieuwe workshop op zaterdag 29 maart!

PS, aanstaande zaterdag is het weer Creative SaturDEE in de winkel. Tussen 10 en 16 uur kun je gratis aanschuiven om met een gezellige groep aan je (nog niet afgemaakte) projecten te werken. Kom je ook? Graag even aanmelden via miranda@bijomadee.nl

6 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje! En aanrommelen? Genoeg voor komende week! Volgende week hebben we vakantie..
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je kaart! Die ronde buttons van doodle bug. Zooo leuk.
    Ja, een heerlijke week vrij, lekker aanrommelen, en allemaal leuke dingen op t program.
    29 maart kannik ik niet ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje ziet er erg leuk uit.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje weer! Stoer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje, had het blokje ook meegenomen het is zooooo mooi. En zaterdag het was een topdag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aanrommelen kan pas vrijdag; heb ik lekker een ADV dag:) Ik ga lekker in mijn hobbykamer aan de slag. Zo luxe een kamer voor kaarten en stofjes :)
    Ai ai is wel off topic; nu terug ha! De kaart vind ik enig! Lekker stoer maar vooral mooi!

    BeantwoordenVerwijderen