dinsdag 22 april 2014

Scraplings!

Goedemorgen, zo na de Paasdagen. Lekker zitten smullen in de eitjes in wat voor vorm dan ook?
Geen Paaskaartjes, die maak ik zowiezo nooit, maar wel een paar Scraplings gemaakt.
Scraplings worden gemaakt van restjes Cardstock. De strook die je overhoudt wanneer je na een kaart van 13x13 te hebt gesneden uit een A4. Voor het gemak 7x28, en dan dubbelvouwen.
Ik snij ze altijd ;-) omdat ik dit formaat gewoon erg leuk vind om mee te werken.


De paperpad van We R Memory Keepers weer gebruikt, en opvallende papiertjes als achtergrond gebruikt.


Van wit Cardstock daarop weer een tag of banner, wel of niet met een kader eruit gehaald.


Tekst erop, embossing, leuke eyecather in de vorm van bloem of vlinder.
Plastic paperclips van Studio Calico.
Touwtje, knoopje, enamel dots en pearlmaker voor wat vrolijkheid!

Zo maak je al snel een leuk kaartje voor aan een cadeautje, bloemetje of wat dan ook!

Fijne dag voor iedereen!

groetjes Cornelie

8 opmerkingen:

  1. Gezellige kaartjes, leuk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Ik vind die met roze natuurlijk weer het mooist haha, maar die met vlinder vind ik ook tof! Erg knap gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ik ze in het geheel zie zijn ze nog mooier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze heel erg mooi, Cornelie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Ik vind vooral de laatste het mooist.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Dit idee ga ik ook eens gebruiken... ik vind vooral de eerste mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind ze alle drie erg leuk, zo knap dat je met dat kleine strookje nog zoiets moois kan maken en versieren.

    BeantwoordenVerwijderen