donderdag 22 juni 2017

Fruitjes of bloemetjes?

Hé hallo, 

leuk dat je weer even langskomt op DEEday!

De nieuwe release van Concord&9th bracht weer léuke spulletjes ;-)
Ik heb deze set uitgezocht, 'Orange You Sweet',  het fruit sprak me aan, wilde ik al langer hebben en deze set vind ik super leuk, zo veelzijdig! Deze kaarten heb ik vast gemaakt, maar het borrelt bij me voor nog meer! Kan helaas nog steeds niet alles tegelijk, dus later nog maar eens...


Deze kiwi's heb ik gestempeld met een stampingtool. Zo kon ik meerdere kleuren over elkaar heen stempelen om zo goed mogelijk de kleur van de kiwi te benaderen.
De zwarte pitjes maken het helemaal af.


Een randje van de van het dessinpapier uit de paperpad van My Favorite Thing. 
De kleur matchte mooi.
Touwtje, spatjes, stipjes en een paar ieniemiene kiwi's. Leuk!!!
Deze heb ik al eeuwen in huis, en hoe leuk is het hierbij ;-)


Kijk eens wat een leuke set!

Maar naast fruitjes zag ik ook nog bloemen! Dus deze kaart ook gelijk even gemaakt.


Steeltjes en blaadjes heb ik er zelf bij getekend.
Grappig toch? Zie nog wel meer in deze set, maar dat dus later ;-)


Dank je wel voor je bezoekje!

Groetjes Cornelie


9 opmerkingen:

  1. Heel leuk Cornelie! Fris en fruitig :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leukerd deze kiwi-kaart! De kleine kiwi's zijn ook zo schattig. Het lijkt net of de gestempelde afdrukken met krijt zijn gemaakt, leuk is dat. Kan me voorstellen dat je voor deze wet gegaan bent, de bloemen zijn ook helemaal lekker fris en fruitig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuke kaarten weer,....ik kon deze ook niet laten liggen, .....ja, en meer niet ;)
    binnenkort mee aan de gang
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die kiwi's zijn geweldig maar die bloemen....wow wow wow. Zó gaaf!

      Verwijderen
  4. Gave set en je kiwi's zijn heerlijk fruitig! Je bloemen zijn heeeeel tof, erg leuk gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie zo'n set en dan denk ik "tja... die hoef ik niet". En dan zie ik jouw kaartjes en dan denk ik: toch wel leuk! zeker omdat je niet alleen het bedoelde fruit laat zien maar ook bloemen. Ik ben benieuwd wat je er nog meer in ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, ja dat heb ik ook, net als Danielle...Dan zie ik er even niks in, maar als je dan voorbeelden ziet! Heel leuk!
    De fruitbloemen zijn ook leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is leuk, allebei de versies: kiwi's en bloemetjes. Lekker zomers! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaartjes! De kiwi's lijken wel echt en van je sinaasappel bloemetjes ben ik fan :) Super idee!

    BeantwoordenVerwijderen