dinsdag 27 juni 2017

Inspiratie DEEnsdag: 1 foto, 4 layouts!

Goedemorgen op deze prachtige DEEnsdag,

Een paar dagen na mijn verjaardag in mei, kwamen Nadine, Judith en Cornelie op de koffie. Het was de eerste keer in bijna een jaar dat we weer eens hadden afgesproken, dus het was extra bijzonder en supergezellig. En een mooie reden voor een leuke selfie van ons viertjes :-))

Een paar weken later appte Nadine ons een foto van een gave layout die ze met de foto heeft gemaakt. En kwam Judith op het geweldige idee om allemaal een layout te maken met de foto. Dussss.....zie hier 1 foto op 4 heel verschillende layouts.

Miranda


Ik heb voor de layout papier gebruikt uit het Scrap EveryDEE pakket van mei. Allemaal vrolijke en kleurrijke printjes, ik word er blij van. De vlaggetjes, "fotomomentje" en de datum komen van verschillende stempelsets van mijn eigen merk EveryDee. Een paar sequins voor het confetti effect en klaar is mijn feestelijke layout :-))

Nadine


Mijn Fabulous Four -layout kwam eigenlijk heel snel tot stand. Natuurlijk met allemaal spulletjes van Bij Oma Dee! Wat dacht je van deze leuke stickers en kleine houten stempeltjes van Kelly Purkey (oudjes al hoor!). Het papier is uit een blokje van Pink Paislee, Oh my Heart! Oh en voor het geval je je afvraagt of ik echt zo slecht ben ik Engels... een date met het DeeTee noemen wij natuurlijk een DEET ;)

Cornelie


Echt leuke foto's om mee aan de slag te gaan! Een doorgsneden voor een extra kiekeboe effect! Papier van 'Photoplaypaper' paste mooi qua kleur. Alles kwam terug in de foto's. Nice!
Zelf letters gestanst uit cirkels om zo 'Craft' te creëren. Friends met m'n Silhouette gesneden en de datum weer met de stempels van.EveryDeeStamps.
Leuke embellies, zoals glitter hart en button, tuurlijk allemaal bij 'Oma Dee' vandaan.
Leuke herinnering aan een leuke date...eehhh ik bedoel natuurlijk DEEt hihi.

Judith


Leuk, zo een speciale DEEnsdag!
Die zo maar een DeeTee-nsdag werd.
Met allerlei embellishments heb ik mijn scrapbookpagina versierd:

Ik kan niet genoeg krijgen van de lijn Sunny Days van Elle's Studio.
Die heldere kleuren,
het speelse en toch strakke design spreekt mij enorm aan.
Elle's Studio vind je ook in de (web)winkel van Bij Oma Dee.


Heb jij een favoriete lijn of merk?

Wij wensen jullie een heel gezellige DEEnsdag!

Leuk dat je kwam kijken naar onze speciale blogpost van vandaag!

Groetjes,

Miranda
Cornelie
Nadine 
&
Judith

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk, al die verschillende lay-outs met 1 foto als uitgangspunt.
    Ik krijg er zij van om ook te gaan scrappen :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om ze zo onder elkaar te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allemaal super goed gelukt. Oooh het kriebelt zo om ook weer te gaan scrappen.
    Fijne dag allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dit! Ik heb geprobeerd om zonder naar de namen te kijken te raden wie welke layout gemaakt had en ja hoor, eitje, jullie hebben ieder zo een eigen handschrift. Dat maakt het extra leuk om te zien hoe jullie deze leuke foto verwerkt hebben in een layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave lay-outs, stuk voor stuk erg tof!
    grtz.COlien

    BeantwoordenVerwijderen